Kifid: WestlandUtrecht Bank zet klant op verkeerde been en is verre van begripvol
dinsdag 20 augustus 2019 | Bron: AMweb
WestlandUtrecht Bank moet de oversluitkosten van een ontevreden klant vergoeden. De bank gaf op het polisblad misleidende informatie over de opbouw van de spaarhypotheek en nam hier vervolgens geen enkele verantwoordelijkheid voor. Volgens de Geschillencommissie komt niet vast te staan dat de consument een andere keus zou hebben gemaakt. Maar omdat de geldverstrekker het belang van de klant niet centraal stelde, vindt Kifid een vergoeding van de oversluitkosten à € 3.500 redelijk.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV