‘Meeste vrouwen voelen zich niet aangesproken door reclame financiële producten’
woensdag 08 september 2021 | Bron: InFinance
Acht op de tien Nederlandse vrouwen herkent zich niet in advertenties van financiële instanties zoals verzekeraars of hypotheekadviseurs. Dit blijkt uit onderzoek van Dazure, onder 1.063 Nederlandse vrouwen van dertig jaar en ouder. Ook geeft 35% van de vrouwen aan dat aanbieders te weinig rekening houden met hun kennis van financiën. Vooral praktisch geschoolden (44%) [...]
Het bericht ‘Meeste vrouwen voelen zich niet aangesproken door reclame financiële producten’ verscheen eerst op InFinance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV