Verzekeringsklant wil gewoon iemand aan de lijn krijgen
donderdag 11 november 2021 | Bron: AMweb
Klanten van online dienstverleners zoals verzekeraars, hebben het liefst persoonlijk, telefonisch contact. Driekwart van de klanten geeft hieraan de voorkeur. Dit belcontact wordt wel alleen als geslaagd ervaren, als een deskundige vlot en ter zake de gevraagde informatie bij de hand heeft. En de beller niet eindeloos wordt doorverbonden.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV