Hoe TikTok supermarktschappen beïnvloedt: 'De crompouce was drie maanden leuk'
zaterdag 16 augustus 2025 | Bron: NOS
Ouders die hun onvrede uitspreken over lege knijpfruitschappen, omdat niet hun kind, maar volwassenen de vruchtenpuree gebruiken. Voor in hun matcha latte, welteverstaan.
Het is een van de vele voedseltrends die momenteel rondgaan op sociale media. De afgelopen maanden vonden cottage cheese, flatbreads en crispy chili-olie hun weg van TikTok naar de winkelmand. Met als gevolg soms zelfs lege schappen.
Influencers
Sociale media spelen een steeds grotere rol in eettrends. Supermarkten houden platforms dan ook nauwlettend in de gaten: "Vroeger...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV