Nationale Nederlanden investeert in digitaal klantcontact
donderdag 19 november 2015 | Bron: Findinet
NN-Group wil in Nederland meer aansluiten bij digitale leefstijl van consumenten. De verzekeraar investeert daarom extra in digitale dienstverlening.
Portal
Dat maakte de verzekeraar donderdag bekend op een bijeenkomst voor analisten en institutionele beleggers. Nationale Nederlanden wil één online portal realiseren voor verzekeringen, beleggingsfondsen en bankproducten van het bedrijf.
Huidige situatie
Momenteel zijn er meerdere persoonlijke webomgevingen voor de NN-producten. Op ‘Mijn NN’ kunnen klanten nu alleen informatie inzien...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV