Uur van de waarheid of de leugen? (1)
maandag 30 mei 2016 | Bron: Telegraaf
Het is bekend (maar jammer) dat de doorsnee consument weinig interesse heeft in verzekeren en in de diverse (schade)verzekeringsproducten. Uiteraard wil iedereen graag voor van alles verzekerd zijn maar er zijn maar weinig consumenten die goed lezen wát ze eigen kopen als ze een verzekeringsproduct aanschaffen. Bij een televisie-aankoop ligt dat compleet anders, dan wil men het naadje van de kous weten. Alle details worden dan vergeleken en men wil graag alle techniek die er in het toestel zit kunnen begrijpen.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV