Meer meldingen van consumenten bij AFM over binaire opties en beleggen buiten toezicht
vrijdag 28 september 2018 | Bron: AFM
{blockquote}
Consumenten nemen contact op met de AFM omdat ze bijvoorbeeld een vraag hebben, meer willen weten van een financieel product of dienstverlener of omdat ze melding willen maken van mogelijke misstanden. Meldingen van consumenten kunnen leiden tot onderzoek bij een financiële onderneming en tot openbare waarschuwingen Als na onderzoek blijkt dat er inderdaad sprake is van misstanden, dan grijpt de AFM in en kan zij bijvoorbeeld een boete opleggen. Soms waarschuwt de AFM consumenten vooraf. Dat doet de AFM om te voorkomen dat consumenten...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV