Verzekeraar kan appbehoefte klant niet bijhouden
woensdag 01 mei 2019 | Bron: AMweb
WhatsApp en Facebook Messenger leveren verzekeraars van alle communicatiekanalen de hoogste klanttevredenheid op. Dat zeggen ze zelf in de Social Media Insurance Monitor 2019 van adviesbureau ITDS. Desondanks maakt maar 36% van de maatschappijen gebruik van WhatsApp. In het onderzoek werd Zilveren Kruis uitgeroepen tot best presterende verzekeraar op social media.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV