Leidt meer keuze ook tot andere keuze?
maandag 23 december 2019 | Bron: AFM
Verzekeraars, banken en andere financiële ondernemingen bieden hun producten steeds meer aan in een online keuzeomgeving. Ook het aantal keuzes neemt daarmee toe. De inrichting van die keuzeomgeving kan het keuzegedrag van consumenten beïnvloeden – in positieve én negatieve zin. Toezichthouder Wilte Zijlstra deed onderzoek naar de invloed van keuzeopties bij de aanbieding van verzekeringen.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV